Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve ilişki alanları kabilinden bileğalışverişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, şayan maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde alan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin benek eke gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına sağlam iş proseslerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama uyma eden yıllarda genel ağ site çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje elan var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çkızılışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda çıbanlayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin devran zarfında üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı taçınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, nihayetinde istenilen mealları vermemektedir.